Werneck, H. (2015, Dez 1). Theorien und Konzepte der Entwicklungspsychologie. Fakultät für Psychologie, Universität Wien.

Höhl, S., & Weigelt, S. (2015). Entwicklung in der Kindheit (4-6 Jahre). Ernst Reinhardt Verlag.

Michel, C., Pauen, S., & Höhl, S. (2015). Examining the Influence of Low-Level Properties of Social Cues - Schematic Eyes Can Affect Infants’ Object Learning.. Biennial Meeting of the Society for Research in Child Development 2015, USA / Vereinigte Staaten.

Pauen, S., & Höhl, S. (2015). Preparedness to learn about the world: Evidence from infant research. in T. Breyer (Hrsg.), Epistemological Dimensions of Evolutionary Psychology (S. 159-173). Springer. https://doi.org/10.1007/978-1-4939-1387-9_8

Höhl, S., & Striano, T. (2015). The development and brain mechanisms of joint attention. in S. D. Calkins (Hrsg.), Handbook of Infant Biopsychosocial Development (S. 97-121). Guilford Press.